سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت های اروپایی امکان دسترسی داعش به اینترنت را فراهم می‌کنند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هفته نامه "اشپیگل" در گزارشی این مسئله را فاش کرد که شرکت های اروپایی مقدمات لازم برای دستیابی داعش به اینترنت را فراهم می کنند.

بر این اساس ظاهرا داعش در سوریه و در عراق از خدمات اینترنت اپراتور ماهواره ای اروپا استفاده می کند. در این مناطق هزاران سیستم ماهواره ی نصب شده است که برای کاربران دسترسی به اینترنت را فراهم می کند. حداقل صدها مورد از این تجهیزات ماهواره ای در مناطق تحت اشغال تروریسم داعش قرار دارد که برای این گروه تروریستی دسترسی به اینترنت، تبلیغات و مبادله اطلاعات را فراهم می کند.

به گزارش هفته نامه "اشپیگل" تاسیسات ماهواره ای داعش بخصوص با شرکت های ماهواره ای اروپایی از جمله شرکت انگلیسی Avanti Communications»» و شرکت فرانسوی یوتل ست «Eutelsat» در ارتباطند.  

از آنجایی که ساختارهای ارتباط تلفنی در سوریه تا حد زیادی نابود شده است دسترسی به اینترنت تنها از طریق ماهواره ممکن است. داعش در مناطق تحت سیطره خود دسترسی ماهواره ای به اینترنت برای کابران را مدیریت می کند.

بر این اساس این تجهیزت ماهواره ای شامل یک دیش، یک مودم و دستگاه های فرستنده و گیرنده می شود که بخصوص با ماهواره های شرکت انگلیسی «Avanti Communications» و شرکت فرانسوی یوتل ست «Eutelsat»در ارتباطند.  

 به گزارش «اشپیگل"  در شهرهایی مانند رقه و دیرالزور که نیروهای گروه داعش بر آن تسلط دارند، تروریست‌ها ارتباط‌های اینترنتی را کنترل می‌کنند و مانع خرید مستقیم تجهیزات لازم از سوی مردم عادی می‌شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دو چرخه تا شو با امکان دسترسی به اینترنت