ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زهیوی: یا قهرمان می‌شویم یا سهمیه می‌گیریم/ دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم


رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان، مربیان و مسئولان استان خوزستان و همچنین مردم استان از این قهرمانی خوشحال هستند. هر چند که دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان نتایج خوبی نگرفته‌اند و شرایط روحی خوبی ندارند، اما دعا می‌کنیم که آنها هم وضعیت خوبی پیدا کنند و در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیرند.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ امسال گفت: ما از حالا به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و قولی هم نمی‌دهیم و فقط باید همین روند را ادامه دهیم. شک نکنید که امسال قطعاً سهمیه آسیا را می‌گیریم و حالا باید ببینیم شانس‌مان در ادامه بازی‌ها برای قهرمانی چطور خواهد بود. ما یا قهرمان خواهیم شد یا سهمیه آسیا می‌گیریم.

زهیوی در مورد عملکردش در نیم‌فصل اول لیگ برتر خاطرنشان کرد: من دو گل زدم، سه پاس گل و دو پاس منجر به پنالتی هم دادم. البته این مرا راضی نمی‌کند و می‌خواهم عملکرد بهتری داشته باشم. من دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و باید تلاشم را بیشتر کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم