فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش مستند حیات وحش بجای برنامه نقد!


کافه سینما: برنامه نقد 4 با اجرای علیرضا شجاع نوری، پنجشبه شب ها ساعت 11 از شبکه 4 سیما پخش می شود.

این برنامه که بصورت زنده روانه آنتن می شود، مروری دارد بر اخبار و تحولات سینمای ایران و معمولا یک فیلمساز و یک منتقد میهمان های هفتگی آن را تشکیل می دهند.

دیشب و در حالی که هیچ خبری مبنی بر عدم پخش این برنامه چه در رسانه ها و چه بصورت زیرنویس،اعلام نشده بود، این برنامه سینمایی روی آنتن نرفت. و به جای آن یک مستند حیات وحش پخش گردید. حال آنکه طبق جدول پخش این شبکه، این کنداکتور کماکان به نقد 4 اختصاص دارد.

عدم پخش بدون اطلاع قبلی این برنامه از آن جهت قابل تامل است که از ساعاتی پیش خبری در برخی گروه ها و کانال های تلگرامی منتشر شده است مبنی بر اینکه محسن امیریوسفی کارگردان فیلم "آشغال های دوست داشتنی" که این روزها خودش و فیلمش بار دیگر به صدر اخبار برگشته اند، دیشب در برنامه زنده نقد 4 حضور خواهد داشت.

اینکه آیا ارتباطی بین عدم پخش برنامه و حضور این کارگردان وجود دارد، نکته ای است که مسئولان این برنامه و صداوسیما می توانند پاسخگو باشند.


ویدیو مرتبط :
مستند حیات وحش در باغ وحش – گوریل پشت نقره ای