ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آزمون دشوار در انتظار تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 16:41

آزمون دشوار در انتظار تیم‌های بزرگ فوتبال آسیا

ایرنا/ تارنمای خبری فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) آزمون دشواری را برای تیم های برتر فوتبال آسیا در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 پیش بینی کرده است.
تیم های ایران ، امارات متحده عربی و چین در حالی فردا در هفته هفتم رقابتهای مقدماتی جام جهانی به میدان می روند که بدنبال جبران امتیازهای از دست رفته خود در دیدارهای قبلی هستند.
ایران می تواند با یک پیروزی به صدر گروه بازگردد. استرالیا و امارات متحده عربی نیز بدنبال کاهش فاصله خود با اردن و عربستان سعودی هم گروه های خود هستند.
هدف چین شکست بوتان است و امیدوار است سایر نتایج گروه به نفع آنها تمام شود.ازبکستان نیز بدنبال کسب سه امتیاز در دیدار مقابل کره شمالی است.ژاپن آزمون مهمی مقابل سنگاپور پیش رو دارد. تایلند و کره جنوبی نیز امیدواراند با پیروزی موقعیت خود را در صدر گروه تقویت کنند.
در گروه دی ایران در حالی میزبان ترکمنستان است که بدنبال بازگشت به صدر گروه در کنار عمان است.
شاگردان کارلوس کی روش باید بدون سردار آزمون به میدان برود. آزمون گل ایران را در دیدار رفت دو تیم به ثمر رساند. مهاجم روستوف به علت مصدومیت در دیدار مقابل دینامو مسکو در ترکیب تیم ایراان حضور ندارد.
در دیگر دیدار این گروه هند برای کسب اولین امتیاز خود در این رقابتها میزبان گوام است.
برنامه دیدارهای هفته هفتم رقابتهای مقدماتی مشترک جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 فردا پنجشنبه 21 آبان ماه به شرح زیر است:
گروه ای
فلسطین- مالزی
امارات متحده عربی - تیمور شرقی
گروه بی
تاجیکستان- بنگلادش
استرالیا- قرقیزستان
گروه سی
مالدیو - هنگ کنگ
چین - بوتان
گروه دی
ایران- ترکمنستان
هند - گوام
گروه یی
سنگاپور- ژاپن
افغانستان - کامبوج
گروه اف
تایلند- چین تایپه
گروه جی
کره جنوبی - میانمار
لبنان- لائوس
گروه اچ
فیلیپین- یمن
ازبکستان- کره شمالی
دیدار فلسطین و عربستان سعودی که پیشتر به تعویق افتاده بود، روز نهم نوامبر در امان پایتخت اردن برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تیم فوتبال منتخب کل تیم های باشگاهی بزرگ جهان