علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آل سعود به دنبال فروپاشی امت اسلام/تکفیری ها بلای جان حامیان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت های مالی و تسلیحاتی گسترده رژیم سعودی و همپیمانان منطقه ای آن از تروریست های تکفیری در سوریه، تصریح کرد: هدف اصلی این حمایت ها فروپاشی امت اسلامی و عربی است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم حمایت های عربستان و متحدانش از تکفیریها در سوریه و دیگر کشورهای منطقه هموار کردن راه برای رژیم اسرائیل برای رسیدن به اهدافش است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف مهم عربستان و متحدان منطقه ای آن از تروریسم، تسهیل مسیر رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهدافش است، تصریح کرد: نیروهای مقاومت به مبارزه با تکفیریها ادامه می دهند، زیرا آن را جزئی از مبارزه با صهیونیستها می دانند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: تروریست های تکفیری در منطقه زیاد دوام نخواهند آورد؛ آنها قادر به ادامه این راه و ثبات در آن نیستند.

وی با بیان اینکه شرّ گروه های تروریستی ـ تکفیری در منطقه در نهایت دامان حامیان آن ها را خواهد گرفت، اظهار داشت: بدون شک آنچه که در فرانسه شاهد آن بودیم را بارها و بارها در درگیر کشورهای اروپایی، در ترکیه و در آمریکا مشاهده خواهیم کرد، زیرا معلوم نیست این کشورها توسط چه کسانی اداره می شوند.


ویدیو مرتبط :
ابوعزرائیل،بلای جان تروریست های تکفیری داعش+فیلم کلیپ