سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دریا موّاج شد؛ احتمال سیلابی شدن مسیلها در 4 استان


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق آخرین اخطاریه منتشر شده از سوی سازمان هواشناسی، تا عصر امروز در استان های هرمزگان به ویژه نیمه شرقی آن، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق خراسان جنوبی احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها وجود دارد.

همچنین پدیده غالب آب و هوایی 4 استان خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز جاری، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. دریای جنوب ایران در حال حاضر مواج است و ادامه این مواج بودن تا روز شنبه پیش بینی شده است.

در استان های مرکزی، امروز و طی دو روز آینده نیمه ابری بودن هوا و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود و در استان های شمالی بارش پراکنده باران در امروز و فردا پدیده غالب آب و هوایی است. بارش سراسری باران در شمال کشور از روز شنبه پیش بینی شده است و دریای شمال ایران نیز از روز شنبه مواج خواهد شد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
سیلابی که همه چیز رو با خود برد