سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ می‌خواهد در ساخت خودروهای بدون راننده دستی داشته باشد


سامسونگ می‌خواهد در ساخت خودروهای بدون راننده دستی داشته باشد

شرکت‌های خودروسازی به کنار، چند وقتی است از گوشه و کناری می‌شنویم که شرکت اپل هم مشغول ساخت خودرویی بدون راننده است. این طور که به نظر می‌رسد، احتمالا اپل وظیفه‌ی طراحی خود را بر عهده می‌گیرد و سامسونگ هم قطعات‌اش را تولید می‌کند.

دیجی کالا/ شرکت‌های خودروسازی به کنار، چند وقتی است از گوشه و کناری می‌شنویم که شرکت اپل هم مشغول ساخت خودرویی بدون راننده است. این طور که به نظر می‌رسد، احتمالا اپل وظیفه‌ی طراحی خود را بر عهده می‌گیرد و سامسونگ هم قطعات‌اش را تولید می‌کند.

سامسونگ در حالی خبر از به راه اندازی بخش جدیدی برای ساخت قطعات خودرو می‌دهد که گوشی‌های هوشمندش، انتظارات مالی این شرکت را برآورده نمی‌کنند.
شرکت کره‌ای سامسونگ بخش جدیدی را مختص تولید محصولات برای خودروهای هوشمند به راه انداخته است. طبق خبری که وال استریت ژورنال منتشر کرده است، سامسونگ می‌خواهد به تدریج، قطعه‌های مورد نیاز خودروهای بدون راننده را هم برای شرکت‌های دیگر تولید کند.

شرکت LG که یکی از رقبای سامسونگ محسوب می‌شود، در سال 2013 بخش ساخت قطعات خودروی خود را به راه اخداخت. این شرکت کره‌ای در حال حاضر مشغول صحبت با شرکت‌های خودروسازی برای تولید قطعات مختلف است.

سامسونگ در حالی خبر از به راه اندازی بخش جدیدی برای ساخت قطعات خودرو می‌دهد که گوشی‌های هوشمندش، انتظارات مالی این شرکت را برآورده نمی‌کنند. شرکت سامسونگ اخیرا مدیر بخش موبایل خود را با نیروهای جوان‌تری جایگزین کرد.

برای اولین بار نیست که سامسونگ وارد صنعت خودروسازی می‌شود. شرکت «سامسونگ موتورز» که در سال 1994 تاسیس شده بود، به دلیل مشکلات مالی، تنها سه سال دوام آورد و سامسونگ این شرکت را در سال 1997 فروخت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خودروهای بدون راننده و خودروهای چاپگر در نمایشگاه سوییس....