سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه به مناسبت دهه فجر


بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه به مناسبت دهه فجرفارس/ طبق روال سال‌های گذشته بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه به مناسبت دهه فجر به مدت 3 روز از تاریخ 7 الی 9 بهمن ماه در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی برگزار می‌‌شود.
انجمن بانوان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه با مشارکت تعدادی از نمایندگی‌های سیاسی و سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران و همچنین با حضور برخی از انجمن‌های خیریه در کشور، طی هشت سال گذشته به مناسبت ایام مبارکه دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مبادرت به برگزاری بازارچه خیریه کرده است.
امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته بازارچه خیریه مذکور به مدت 3 روز از تاریخ 7 الی 9 بهمن 1394 در ساعت 10 صبح تا 17 در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی برگزار می‌‌شود.
هر ساله کلیه عواید حاصله به منظور کمک به مراکز رفع آسیب‌‌های اجتماعی اختصاص می‌یابد.



منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سخنرانی مدیر کل اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه فجر