سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس جمهور وارد عسلویه شد


به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی قبل به منظور افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی وارد فرودگاه بین‌المللی عسلویه شد و مورد استقبال سالاری استاندار بوشهر، مدیران عامل شرکت‌های اصلی وزارت نفت در پارس جنوبی و مسئولان محلی شهرستان عسلویه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، تا دقایقی دیگر با حضور رئیس جمهور، وزیر نفت و جمعی از مسئولان وزارت نفت فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هدف‌ از توسعه‌ فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، تولید روزانه‌ 56.6 میلیون‌ متر مکعب‌ گاز طبیعی‌، 75 هزار بشکه‌ میعانات‌ گازی‌، 400 تن‌ گوگرد و تولید سالانه‌ یک میلیون‌ تن‌ گاز مایع ژ«LPG» (پروپان و بوتان) و یک میلیون‌ تن‌ اتان‌ برای تامین‌ خوراک‌ واحدهای‌ پتروشیمی‌ است.

انتهای پیام/2451/غ10

http://fna.ir/39Q11X


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور اتریش وارد تهران شد