فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی گشایش یافت


مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نمایشگاه از امروز 12 بهمن تا 16 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 8 شب برای بازدید عموم برقرار است.
مسعود مینایی با بیان اینکه برای نمایشگاه امسال 50 غرفه در نظر گرفته شده ، افزود: حدود 60 درصد محصولات عرضه شده در این نمایشگاه تولید ایران و مابقی خارجی است.
مینایی افزود: همه کالاهای ارائه شده تحت شورای نظارت بر اسباب بازی کشور است و سعی شده اسباب بازی های عرضه شده استاندارد و با فرهنگ و بوم اسلامی منطبق باشد.
وی گفت: در این دوره از نمایشگاه اسباب بازی نسبت به چهار دوره قبلی تلاش شده از تولید کنندگان بیشتری استفاده شود و از طرفی هدف اصلی دست اندرکاران و برگزار کنندگان دعوت از تولید کننده و عرضه کنندگان کالاهای ایرانی است.
مینایی نسبت به سطح ارتقاءکیفی نمایشگاه گفت: از لحاظ کیفی پس از حضور تولید کنندگان لوازم و اسباب بازی های کودکان در نمایشگاه و از طرفی با توجه به خواسته کودکان و نظرکارشناسان ، نسبت به تشویق و ترغیب سرمایه گذران در این بخش اقدام شد.
وی گفت: در صورت حضور گروهی دانش آموزان و مهدهای کودک در نمایشگاه به تمامی شرکت کنندگان کارت اعتباری خرید تا سقف 15 درصد تخفیف اهدا می شود.
فراهنگ 1417 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آرمیتا رضایی نژاد در نمایشگاه بازی و اسباب بازی قزوین