فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزش وپرورش تعهد استخدامی درقبال آموزش دهندگان سوادآموزی ندارد


پرویز کوثری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درسال 91 افرادی که تحت عنوان آموزشیار نهضت سواد آموزی به صورت منظم و با مجوز در زمینه سواد آموزی فعالیت داشتند، جذب مجموعه آموزش و پرورش شدند.
وی تاکیدکرد: هم اکنون دیگر عنوان آموزشیار در نهضت سوادآموزی نداریم و به جای آن افرادی تحت عنوان آموزش دهنده در زمینه سواد آموزی مشارکت دارند.
کوثری ادامه داد: از آنجا که آموزش دهندگان زیرمجموعه آموزش و پرورش نیستند و با موسسه ها و یا اشخاص حقوقی همکاری می کنند بنابراین آموزش و پرورش هیچ تعهد استخدامی در قبال آنان ندارد.
وی افزود: فعالیت آموزش دهنده های سواد آموزی به صورت نتیجه محصول ارزیابی و به ازای آموزش هر نفر و قبولی هر فرد، متناسب با نوع دوره، سرانه سوادآموزی به آموزش دهندگان پرداخت می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هم اکنون سیاست این سازمان رویکرد نظارتی است و امور تصدی گری و اجرایی در حوزه سوادآموزی را به بخش خصوصی و اشخاص یا موسسه های حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار کرده است.
3001/7312/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نفوذدشمنان به آموزش وپرورش ورسانه ما