سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی:دشمن به دنبال دو قطبی كردن كشور است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان كرمان تاكید كرد: در سطح كشور هر چه وحدت، اتحاد و همبستگی و یكپارچگی باشد كارها بهتر پیش می رود.
رئیس دولت یازدهم با بیان اینكه در ایران دو قطبی بودن وجود ندارد، خاطر نشان كرد: كشوری كه ولی امر و ولایت فقیه دارد و جایگاهی كه ولایت فقیه در شرع و قانون اساسی ما دارد اگر قوا مشكلی داشته باشند او حلال مشكل است و خود قوا در كنار یكدیگر هستند.
رئیس جمهوری گفت: تلاش من در دولت یازدهم همواره این بوده كه با دو قوه اگر هم مورد، نكته و گله ای بوده با خود آنها مطرح شود و كمتر در سطح رسانه ها مطرح شود ما در كنار هم كار و تلاش كردیم و الان هم همینطور است.
روحانی تاكید كرد كه مسئولان جمهوری اسلامی ایران و قوای سه گانه خود را تحت نظر و فرمان رهبر معظم انقلاب می بینند و همه آنها یك هدف واحد را دنبال می كنند و آن پیشرفت و ارتقای اخلاق و معنویت در كشور است.
وی افزود: نباید جایزه بدهیم به آدم هایی كه به ملت ما توطئه می كنند با تكرار حرف آنها در رسانه های داخلی.
روحانی گفت: رسانه های خارجی كارشان این است كه یك كلمه از این و آن پیدا كنند اینها را روبروی هم قرار دهند و بگویند این یكی مقصودش این بوده و آن یكی مقصودش آن بوده است.
** باید آماده و توانمند باشیم
رئیس جمهوری همچنین گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم برای تقویت توان دفاعی نیروهای مسلح كار نكرده است كه اگر لازم شود من این آمار و ارقام را در مقایسه با دولت های گذشته اعلام خواهم كرد.
وی گفت: ما شعار نمی دهیم و وظیفه می دانیم كه نیروهای مسلح ما قوی باشند.
روحانی بیان كرد: ما به آینده كشور و دنیا و منطقه بدبین نیستیم اما ساده لوح هم نیستیم كه بگوییم كسی با ما كار ندارد و لذا باید آماده و توانمند باشیم.
وی گفت: اگر صلح می خواهیم باید قوی باشیم و اگر ضعیف باشیم یعنی اینكه جنگ می خواهیم و قوی كه باشیم یعنی صلح می خواهیم، اما لازم نیست هر روز بیاییم شعار دهیم و حرف هایی بزنیم كه تاثیر مثبتی ندارد.
وی گفت: اگر ما نیروی مسلح قوی داریم دیگران می فهمند و ضرورتی ندارد اینقدر بگوییم و تكرار كنیم.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری و هیات همراه روز سه شنبه در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید میهمان مردم استان كرمان هستند.
رئیس جمهوری در اولین روز سفر با مردم كرمان، علما، ایثارگران و برگزیدگان دیدار و در نشست توسعه و سرمایه گذاران استان كرمان شركت كرد.
همچنین روز گذشته چند طرح بزرگ در مناطق مختلف كرمان به بهره برداری رسید و علمیات اجرایی چندین طرح نیز به طور همزمان آغاز شد.
معاونان رئیس جمهوری و وزیران دولت یازدهم به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی كردند.
سفره دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان امروز (چهارشنبه) با حضور در شورای اداری استان و نشست خبری به پایان می رسد.
كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستان های استان تهران (اسلامشهر، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد و سمنان سفر كرده است.
ادامه دارد.......
7532/3028/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اجرای شعبده بازی در كشور - فروش وسایل در كل كشور-09123313557