سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرما و برف مهمان مردم مناطق کوهپایه ای گلستان می شود


محمود محمدقلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر مناطق کوهپایه ای گلستان، همنشینی ساکنین نواحی کوهستانی استان با برف و سرمای ناشی از آن ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: در روزهای گذشته که مردم گلستان شاهد ورود سامانه سرد و بارش زا بودند، بارش برف در نواحی کوهستانی استان نظیر منطقه افراتپه از توابع علی آباد در حد 35 سانتی متر گزارش شد.
رئیس گروه پیش بینی جوی هواشناسی گلستان افزود: همچنین اهالی سایر شهرهای استان در روزهای گذشته شاهد ریزش باران بودند که در این میان بیشترین بارش ها نصیب منطقه کلاله با 60 میلیمتر شد.
محمدقلی پور ادامه داد: در روزهای آینده دمای هوا در استان گلستان با ورود سامانه سرد تا 4 درجه سردتر خواهد شد.
هم اکنون گرگان با 12درجه سانتی گراد گرمترین شهر و مراوه تپه با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین منطقه استان گلستان است.
دمای هوا در اینچه برون، بندرگز، بندرترکمن و گنبدکاووس 11درجه ،علی آبادکتول، کلاله و مینودشت نیز 9 درجه سانتی گراد می باشد.
وضعیت جوی روز شنبه استان گلستان از سوی هواشناسی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد اعلام شده که در مناطق کوهستانی با بارش های پراکنده بوده و بتدریج و بطور موقت با کاهش بر و پدیده همراهی می شود.
هوای گرگان مرکز استان گلستان هم اینک نیمه ابری بوده، بیشینیه و کمینه هوای این شهر طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 12 و 6 درجه سانتی گراد بوده است.
بارش های جوی روز و شب گذشته در مناطق مختلف گلستان باعث کاهش دما به میزان 12تا 17 درجه در مناطق مختلف استان شده است.
7331/6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برف و سرما