سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره‌برداری از بیمارستان‌های مراغه و سراب / احداث بیمارستان 1500 تختخوابی در تبریز


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، توحید اخلاقی اظهار داشت: چهار باب بیمارستان در شهرستان‌های سراب، مراغه، عجب‌شیر و آذرشهر با زیربنای 45 هزار مترمربع با اعتبار یک هزار و 150 میلیارد ریال و یک هزار و 126 تخت بیمارستانی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های مراغه و سراب در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: احداث بیمارستانی در شهر تبریز با زیربنای 42 هزار متر مربع و یک هزار و 500 تخت در حال مطالعه است که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تهیه و تصویب 6 طرح توسعه و عمران شهرهای استان توسط مدیریت شهرسازی و معماری اداره‌کل، افزود: تهیه و تصویب 10 طرح جامع تفضیلی و تهیه و تصویب 6 طرح توسعه و عمران ناحیه‌ای برای شهرهای مختلف استان از سایر عملکردهای این حوزه است.

وی ساخت دو باب کلانتری در شهرهای بناب و میانه را یکی دیگر از اقدامات اجرایی استان در سال 94 دانست و اضافه کرد: ساخت هشت باب مسجد و مجتمع فرهنگی در سایت‌های مسکن مهر مراغه، آذرشهر، اهر، عجب‌شیر، بناب، تبریز و اهر با بیش از 4 هزار متر مربع مساحت نیز از دیگر پروژه‌های سال پیش در آذربایجان‌شرقی است که سه باب از این واحدها در شهرهای اهر، تبریز و بناب به پایان رسید.

انتهای پیام/60002/ت/


ویدیو مرتبط :
وضع بیمارستان کودکان تبریز و در ادامه مرکز معلولین سراب