سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟ بررسی برنامه هک تلگرام


تاریخ انتشار : 01 بهمن 1394

تو این چند ماه اخیر یه سری از این سایت های خز و خیل دارن یه نرم افزاری رو تبلیغ میکنن با عنوان « نرم افزار هک تلگرام » . این نرم افزار خیلی از کاربران تلگرام رو نگران کرده تا جایی که طبق بررسی ها و تحقیقاتی که کردیم عده بسیار زیادی کاربران ایرانی دارن حساب تلگرام شون رو غیرفعال می کنن و بعضی ها هم چپ و راست شماره تلفن حساب کاربری شون رو تغییر میدن تا یه وقت به دام هکر های تلگرام نیوفتن . من در این ویدیو کوتاه سعی کردم همه ابعاد مهم این موضوع رو بررسی کنم که توصیه می کنم حتما این ویدیو رو ببینید و حتما حتما این ویدیو رو برای هر کسی که می شناسید ارسال کنید تا بقیه هم از این جزئیات مطلع بشن !

لینک دانلود ویدیو « بررسی نرم افزار های هک تلگرام »

برای دانلود نسخه کم حجم ، لطفا به کانال تلگرام علم فردا elmefarda_com مراجعه کنید .

نکات مهم درباره امنیت تلگرام

تلگرام از ابتدا به عنوان یک نرم افزاره فوق العاده امن و بی نقص معرفی شد و به همین دلیل ظرف مدت بسیار کوتاهی بین کاربران ، به خصوص کاربرانی ایرانی خیلی محبوب شد . تقریبا میشه گفت که هیچ خانواده ایرانی نیست که از تلگرام استفاده نکنه . تلگرام از یک سیستم Encryption یا رمزگذاری دیتا استفاده میکنه به نام MTproto . یک تیم 6 نفره روی این سیستم رمزگذاری کار میکنن که طبق گفته تلگرام ، 3 نفر از این 6 نفر دکترای ریاضیات دارن ! تیم امنیتی تلگرام ادعا میکنه هیچ هکری نمی تونه این سیستم رو هک کنه تا جایی که حتی 200 هزار دلار جایزه گذاشتن واسه کسی که بتونه تلگرام رو هک کنه ؛ که بعدا این جایزه به 300 هزار دلار افزایش پیدا کرد . اما همه اینا فقط یه سری جملات تحریک کننده تبلیغاتیه و برای افرادی که به امنیت آشنایی دارن بیشتر شبیه یه شوخیه ! در ادامه خدمت تون توضیح میدم چرا !

مهم ترین روش هک تلگرام

تا همین چند وقت پیش یه روش خیلی دم دستی و ساده برای هک تلگرام وجود داشت که خیلی از شما در موردش یه چیزایی شنیدین . در این روش هکر سعی می کرد قربانی رو گول بزنه و اون کد 5 رقمی که تلگرام برای کاربر ارسال میکنه ( کد تایید هویت یا Verification code ) رو یه جوری ازش بگیره . اگه به این روش آشنایی ندارید یه توضیح کلی در موردش میدم که بیشتر باهاش آشنا بشید تا یه وقت شما گول نخورید !

همونطور که می دونید وقتی می خواید با حساب تلگرام تون روی یه موبایل یا کامپیوتر دیگه لاگین کنید ، یه کد 5 رقمی با عنوان کد تایید هویت یا Verification code به گوشی اصلی تون ارسال میشه . شما باید این کد 5 رقمی رو در دستگاه جدید وارد کنید تا هویت شما از طرف تلگرام تایید بشه و بتونید از حساب تلگرام تون روی اون دستگاه جدید استفاده کنید . حالا هکر های ( آماتور ) از این قضیه سوء استفاده میکردن و به حساب تلگرام افراد ساده لوح دسترسی پیدا می کردن . هکر اول روی یه گوشی یا نسخه وب تلگرام شماره قربانی رو وارد میکنه تا کد 5 رقمی تایید هویت برای قربانی ارسال بشه . حالا هکر یه حساب تلگرام میساخت و از لوگوی تلگرام عکس پروفایلش استفاده میکرد و ID حسابش رو یه چیزی شبیه به حساب رسمی تلگرام وارد میکنه مثلا « Telegram_recovery » و بعد با این حساب جعلی یه پیام برای کاربر ارسال میکنه با این مضمون :

کاربر گرامی برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری تلگرام خود ، کد 5 رقمی تایید هویت را برای ما راسال فرمایید . با تشکر

اگه اون قربانی یکم شوووووت باشه خیلـــــــــــی راحت گول میخوره و کد 5 رقمی رو برای هکر ارسال میکنه و هکر بعد از چند ثانیه می تونه به راحتی به همه اطلاعات تلگرام  قربانی دسترسی پیدا کنه . البته این مشکل در آپدیت های جدید تلگرام تا حدی رفع شده . از این به بعد تلگرام برای شناسایی افراد مزاحم و اسپمر ها خیلی بیشتر سخت گیری میکنه . دست از پا خطا کنید بلاک میشید و دیگه نمی تونید به افراد غریبه پیام بدین . بنابراین توصیه می کنم هر تبلیغی که براتون ارسال شد همون لحظه شماره اشو بلاک کنید . هر چی تعداد بلاک های یک شماره بیشتر بشه احتمالا بلاک شدنش از طرف تلگرام بیشتر میشه .

البته هکر های حرفه ای اصلا از اینجور روش ها استفاده نمیکنن . این روش ها واسه جوجه هکر های بی سواده ؛ به دلیل اینکه اگر قربانی یکم تیز باشه خیلی زود متوجه قضیه میشه و دم به تله نمیده  


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت ربات تلگرام | بات تلگرام | بازاریابی با تلگرام