سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفیر سابق آمریکا در عراق: واشنگتن و ریاض باید با ایران مقابله کنند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رایان کراکر» سفیر سابق آمریکا در چندین کشور منطقه، در مصاحبه‌ای خواستار اتحاد بیشتر عربستان و آمریکا علیه ایران شد و گفت که بعید می‌داند بشار اسد به این زودی از قدرت کنار برود.

کراکر در گفت‌وگو با روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد که او از دولت آمریکا انتظار ندارد که نیروهای تفنگدار خود را در خصوص اختلافات میان ریاض و تهران به منطقه بفرستد، اما انتظار دارد، «جان کری» وزیر خارجه را به عربستان بفرستد.

او گفت: انتظار دارم جان کری بسرعت به عربستان برود و به سعودی‌ها و دوستان‌ ما و همچنین مهم‌تر از همه، به ایرانی‌ها این پیام را بدهد که ما در نزاع میان عربستان و ایران بی‌طرف نیستیم بلکه در کنار عربستان ایستاده‌ایم.

به ادعای او، ایران تلاش می‌کنند که نفوذ خود در منطقه را به هر طریقی افزایش بدهند، اما «ما باید با آن مقابله کنیم».

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/RPZ4Y8


ویدیو مرتبط :
فیلم تظاهرات مردم آمریکا در واشنگتن در حمایت از ایران