ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرهادی: بعد از 13 سال بازی کردن حاضر بودم دوباره در ذوب‌آهن تست بدهم


اسماعیل فرهادی که امسال نامش در فهرست بازیکنان ذوب‌آهن قرار نگرفت، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قبل از شروع فصل با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد در نیم فصل، اسم من به لیست تیم اضافه شود. دو سه هفته پیش در این مورد با آقای آذری صحبت کردم و ایشان به من گفت که نامه‌ای به یحیی گل‌محمدی داده است، ولی ظاهرا هنوز سرمربی ذوب‌آهن در این زمینه جوابی به باشگاه نداده است.

او ادامه داد: در حال حاضر بلاتکلیف هستم و نمی‌دانم چه باید بکنم، این درحالی است که زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده است. به هر حال باشگاه باید تکلیف مرا روشن کند. آنها یا مرا می‌خواهند، یا نمی‌خواهند. این موضوع پیچیده‌ای نیست و انتظار دارم برخورد بهتری با من صورت بگیرد.

فرهادی در پاسخ به این سؤال که آیا از یحیی گل‌محمدی ناراحت است، عنوان کرد: من از گل‌محمدی ناراحت نیستم و در این سال‌ها هیچ‌وقت با مربیان ذوب‌آهن دچار مشکل نشدم. فقط انتظار من این است که هرچه زودتر تکلیفم را مشخص کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

این بازیکن درمورد نتایج خوب ذوب‌آهن در فصل جاری گفت: خوشبختانه در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم به فینال راه پیدا کرده‌ایم. امیدوارم این نتایج خوب تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

فرهادی در مورد صحبت‌های اخیر سرپرست ذوب‌آهن که گفته است با او تماس گرفته شد ولی حاضر نشد در تمرینات شرکت کند خاطرنشان کرد: یکی دو بار با من تماس گرفته شد که درگیر دکتر رفتن بودم و جواب ندادم. فکر نمی‌کنم بعد از این همه سال بازی کردن در ذوب‌آهن بخواهند با 2 بار تماس گرفتن دیگر پیگیر نباشند و اگر به معنای واقعی خواهان حضور من در تمرینات بودند، می توانستند مرا پیدا کنند و حرفشان را بزنند.

وی گفت: موضوع دیگر این است که تماس آقای شجاعی سرپرست تیم با من فقط برای دادن چک باشگاه بود و این تماس به این خاطر نبود که مرا به تمرینات دعوت کنند. حتی یک بار با جلال امیدیان صحبت کردم. او به من گفت امکان دارد به تمرین بیایی و چند جلسه تو را ببینیم. من حتی بعد از 13 سال بازی کردن در ذوب‌آهن حاضر شدم تست هم بدهم اما دیگر خبری از باشگاه و کادر فنی نشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن