ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تایید برنامه آماده‌سازی تیم‌های پایه وزنه‌برداری با چاشنی «خط قرمز»


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، ششمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور علی مرادی رئیس فدارسیون و اکثر اعضا در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان و نیز وحید ربیعی و فراز رامهرمزی مربیان تیم ملی وزنه برداری جوانان برنامه های آماده سازی تیم های ملی پایه تا اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی را رائه دادند ودر نهایت اعضای شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری پس از بررسی برنامه های مربیان تیم های ملی پایه موارد مطرح شده را تایید کرده تا کادرهای فنی هر دو رده با قدرت برنامه های آماده سازی خود را تا اعزام به میادین بین المللی پیش رو عملیاتی کنند.

همچنین اعضای شورای عالی فنی سوالات مورد نظر خود را از مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان پرسیدند و برهمین اساس کادر فنی تیم های ملی پایه کشورمان نیز برنامه های خود را از ابتدای اردوها تا اعزام به دوئل آسیایی و جهانی و نیز حضور موفق در رقابت های معتبر بین المللی پیش‌رو ارائه دادند.

با توجه به خط قرمز فدراسیون وزنه برداری درخصوص دوپینگ، مبحث مبارزه با دوپینگ و اخذ آزمایش دوپینگ از وزنه برداران پایه به جهت تایید و تضمین پاکی و سلامت ملی پوشان مثل چند ماه گذشته درراس برنامه های اصلی تیم های ملی پایه قرار گرفت و کمیته پزشکی با انجام هماهنگی های لازم با نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران) مثل همیشه موظف شد طبق برنامه پیش بینی شده به صورت سرزده و یا با اطلاع قبلی درخصوص اخذ تست دوپینگ از وزنه برداران ملی پوش آماده باشد.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان ازتاریخ ( 3 تا 12 تیر ماه سال جاری) در تفلیس گرجستان برگزار می شود. همچنین مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ازتاریخ ( 28مهر تا 15آبان ماه سال جاری) در پنانگ مالزی اجرایی می شود. ضمن اینکه مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا نیز از روز( 18 تا 26 آبان ماه سال جاری) به صورت همزمان در توکیو ژاپن برگزار می شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اعتماد به نفس می گوید که شاگردانش برای رقابت آماده اند