فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري عاملان نزاع دسته جمعي در جاده مخصوص کرج


باشگاه خبرنگاران/ عاملان اصلي نزاع و درگيري 11 آبان ماه در جاده مخصوص کرج توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

شامگاه 11 آبان ماه به دنبال يک مورد درگيري دسته جمعي در جاده مخصوص که بين چند تن از اراذل و اوباش صورت گرفته بود و اين درگيري موجي از نارضايتي در بين اهالي محل ايجاد کرده بود.اکيپي از ماموران کلانتري ابوسعيد عازم محل شدند که موفق به دستگيري يک از عاملاتن درگيري شدند ولي مابقي تبهکاران از محل گريختند.

به دنبال اين موضوع پرونده اي در کلانتري ابوسعيد تشکيل و جهت تحقيقات تکميلي در اختيار ماموران پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران طي بررسي‌ها و با انجام تحقيقات نامحسوس پليسي و با فعال سازي منابع اطلاعاتي دريافتند که عامل اصلي اين درگيري فردي به هويت ناصر بوده که با يکي ديگر از دوستان خلافکارش به نام اردشير جهت تسويه حساب مالي خود با چند تن ديگر از اراذل اوباش ايجاد درگيري در جاده مخصوص کرج کردند.

در ادامه ماموران پليس امنيت با راهنمايي ناصر که توسط عوامل کلانتري دستگير شده بود، متهم دوم پرونده را در يک قرار صوري بازداشت و به پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل کردند.

با دستگيري متهم دوم پرونده (اردشير) مشخص شد که از ديگر عاملان اصلي اين درگيري وحشت آور اوباشي به نام منصور بوده که وي نيز با هماهنگي مقام قضايي در مخفيگاهش دستگير و به جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي منتقل کردند.

سرهنگ عليرضا لطفي رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تحقيقات از هر سه متهم جهت دستگيري ديگر اراذل و اوباش ادامه دارد .


ویدیو مرتبط :
گزارشی از تصادف زنجیره ای ۹ خودرو در جاده مخصوص کرج