ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاراج ستاره‌های تهرانی در نقل و انتقالات


تاراج ستاره‌های تهرانی در نقل و انتقالاتورزش 3/ نقل و انتقالات از روزهای پایانی خرداد ماه آغاز می شود و به نظر می رسد تیم های از هم اکنون تلاش خود را برای تاراج تیم های تهرانی آغاز کرده باشند.
نفت تهران با توجه به واگذاری مهمترین تیم برای تاراج ستاره هایش است. ستاره هایی که در دو فصل اخیر با حضور در کورس اصلی قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا اکنون با تجربه و پخته تر از گذشته هستند و با توجه به کیفیت فنی‌شان نظر تیم های زیاد را به خود جلب کرده اند.
تیم زردپوش در ترکیب خود سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، سعید لطفی، ایمان مبعلی، ارسلان مطهری، دانشگر، وحید حمدی نژاد و ... همگی جزو بازیکنانی هستند که مسلما خریداران خوبی را در کنار خود می بینند.
در دیگر تیم تهرانی هم شرایط به همین گونه است؛ راه آهن که به لیگ دسته اول سقوط کرده در این روزها ستاره هایی را در خود می بیند که احتمال حضورشان در دسته پایین تر بعید به نظر می رسد، از محسن فروزان، مهرداد محمدی، فرشاد فرجی و... به عنوان بازیکنانی یاد می شود که از هم اکنون برخی تیم ها باب مذاکره را با آنها باز کرده اند و با این شرایط بعید است در دسته اول به همراه این تیم ادامه دهند.
سقوط و واگذاری شرایط دو تیم زردپوش فوتبال ایران را به حالتی در آورده که اکنون ستاره هایش در حال تاراج هستند و خصوصا در مورد نفت تهران به نظر می رسد مشکلات مالی و مدیریتی باعث شد تا آنها دیگر وجود خارجی نداشته باشند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
جدید ترین اخبار نقل و انتقالات