سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنرانی وزیر سابق ارشاد با فشار مسئولان دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای لغو شد


علیرضا رحیمی معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: همایش « حاکمیت علوی؛ نفوذ اموی» که قرار بود امروز با سخنرانی وزیر سابق ارشاد برگزار شود، علیرغم داشتن مجوز با مخالفت مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای لغو شد.

وی افزود: ما برای برگزاری این برنامه مجوزهای لازم را از شورای فرهنگی دانشکده انقلاب اسلامی اخذ کردیم و اقدامات لازم را مانند تبلیغات و دعوت از میهمانان انجام دادیم، ولی متاسفانه قبل از برگزاری برنامه در یک تماس تلفنی به ما اعلام کردند دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با برگزاری این مراسم مخالفت کرده است. در حالی که برگزاری چنین مراسمی نیازی به موافقت دانشگاه فنی و حرفه‌ای ندارد.

رحیمی تصریح کرد: این اقدام درحالی صورت گرفت که حتی تبلیغات برنامه در سایت دانشکده درج شده بود و با مخالفت سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نه تنها اطلاعیه برنامه از سایت حذف شد بلکه تمامی تبلیغات فضای دانشکده هم توسط مسئولان جمع‌آوری شد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما در بسیج دانشجویی از یک ماه قبل برای گرفتن مجوز این برنامه اقدام کرده بودیم و مجوز برگزاری را هم از شورای فرهنگی دانشکده که متشکل از ریاست دانشکده، معاونت دانشجویی، حراست و نماینده مقام معظم رهبری در دانشکده است، اخذ کردیم ولی متاسفانه این مراسم یک طرفه از سوی مسئولان لغو شد.

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه با توجه به فشارهایی که از سوی مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مسئولین دانشکده فنی انقلاب وارد شد این برنامه لغو شد که این اقدام بسیار عجیب است و امیدواریم مسئولان دلیل قانع کننده‌ای برای این اقدام داشته باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دلیل علی جنتی وزیر ارشاد درباره لغو کنسرت ها در مشهد