سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادداشت قاتل زوج میانسال: متاسفم در اولین قتل اینقدر کثیف کاری کردم


یادداشت قاتل زوج میانسال: متاسفم در اولین قتل اینقدر کثیف کاری کردمباشگاه خبرنگاران/ قاتلی پس از ورود به خانه زن و شوهر میانسالی آن‌ها را به قتل رساند و حتی پیغامی هم برای پلیس گذاشت.

«غلام و شیما ربی» 59 و 57 ساله بنگلادشی در منزل خود در سنت خوزه به قتل رسیدند.

طبق گزارش پلیس کاغذ مچاله شده‌ای روی زمین پیدا شد که در آن قاتل خطاب به پلیس اعلام کرده بود ، از اینکه در اولین قتلی که مرتکب شده کثیف کاری کرده متاسفم است.

قاتل زوج میانسال:متاسفم در اولین قتل اینقدر کثیف کاری کردم+تصاویر

به گزارش دیلی‌میل، پلیس یکی از فرزندان این خانواده را برای بازجویی در بازداشتگاه نگهداشته‌است. به گزارش منابع موثق، علاوه بر کاغذی که روی زمین پیدا شده بود، متنی هم روی دیوار نوشته شده بود: من نمی‌توانم مانند شما باشم و دروغ بگویم، من نمی‌توانم بدون اینکه به کسی بگویم شخصی را دوست داشته باشم.

قاتل زوج میانسال:متاسفم در اولین قتل اینقدر کثیف کاری کردم+تصاویر

یکی از دوستان خانوادگی جنازه آن‌ها را داخل خانه پیدا کرد که به ضرب گلوله کشته شده بودند. این زن و شوهر به همراه دو پسر 17 و 23 ساله‌شان زندگی می‌کردند.

در حال حاضر قاتل و دلیل جرم برای پلیس هنوز محرز نیست و پلیس از افرادی که کوچکترین اطلاعاتی در این مورد دارند درخواست کرده تا به اداره پلیس مراجعه نمایند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قاتل کثیف شهیده مروه شریینی