سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیدواریم همکاری‌ها برای توسعه سواحل مکران سرعت بیشتری بگیرد


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش اهمیت دریا و نیروی دریایی راهبردی ارتش که صبح امروز در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل سیاست‌های غلطی که در گذشته و در زمان استعمار صورت گرفته بود از فرصت‌های دریایی استفاده نکردیم اما در سال‌های اخیر با رهنمودهای مقام معظم رهبری این فرصت به دست آمده تا در جهت توسعه سواحل مکران حرکت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تنها راه استفاده از منابع متعدد در دریا نظریه بازگشت به دریاست که در این راستا سیاست‌های مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش ارائه شده و از سال 88 به سمت اجرایی شدن آن حرکت کردیم.

سیاری همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری‌ها برای توسعه دریا و سواحل مکران در آینده سرعت بیشتری بگیرد تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/8AYN9S


ویدیو مرتبط :
سفر به سواحل فیروزه ای مکران