سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جوانان غربی مسیر شناخت اسلام را از راه های واقعی پیدا کنند


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه زرین شهر افزود: خداوند رهبری عزیز وحکیم را در جمهوری اسلامی قرار داده که با نفوذ جهانی کلامش همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است و در شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال تروریست نشان دادن اسلام وبه دنبال این بودند که به جوانان خود بفهمانند که اسلام دین خشونت است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال اسلام ستیزی به ویژه شیعه هراسی است گفت: باید هوشیار باشیم وفریب توطئه آنها را حتی به نام دین نخوریم .
حجت الاسلام باقریان افزود: باید وحدت و مودت اهل البیت (ع) را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم وبدانیم هستند کسانی که به دنبال از بین بردن این وحدت و مودت در جهان اسلام هستند.
امام جمعه زرین شهر با اشاره به اینکه یکی مشکلات امروز جامعه ما دورشدن واهمیت ندادن به علم ودانش برای رفع مشکلات است گفت: امروز یکی از عوامل قدرت های نظامی، سیاسی ، اقتصادی وفرهنگی همین علم وپژوهش است و چرا باید در محیط علمی پژوهش های انجام شود اما هیچ کدام دردی از جامعه را برطرف نکند.
وی خاطر نشان کرد:باید مشکلات مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته و به جوانان و مردم اهمیت داده شود و باید صنعت واقتصاد با محیط های علمی رابطه نزدیک داشته باشند و از تولیدات علمی جوانان حمایت شود.
وی با اشاره به اهمیت وقف گفت: باید تا زنده هستیم خودمان برای خودمان یک صدقه جاریه درست کنیم چون وقف انواع بسیاری دارد که همه باید به آن توجه کنیم وحتی می توانیم برای خود بستگان خودمان یک وقفی را قرار دهیم.
وی افزود: خوبی وقف این است که وابسته به دولت ومسئولین نیست وقتی انجام شد متعلق به خداست وبه دست خودمان اداره خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: وقف های مختلفی با توجه به نیاز جامعه می توان انجام داد کاری که نیاکان ما به خوبی برای ما گذاشتند وماهم وظیفه داریم برای نسل آینده وفرهنگ جامعه کار ووقفی را انجام دهیم .
امام جمعه زرین شهربا توجه تحولات منطقه در هفته گذشته اظهارکرد: وقتی دست کشوری مانند ترکیه در همکاری با داعش وخرید نفت ارزان رو می شود به دنبال حرکت های اشتباه است تا شاید افکار عمومی را تحت شعاع خود قرار دهد اما مردم واقعی هوشیارند ومی دانند پشت پرده این حرکت ها مانند زدن هواپیمای روسی ، اشغال خاک یک کشور چیست.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
/ 6022 پ/7139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لبیک جوانان غربی به ندای رهبری (طلوع اسلام از غرب)