ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاوان خطای خشن محسن بنگر


تاوان خطای خشن محسن بنگرورزش 3/ کمیته انضباطی اگر چه این حق را دارد کارت زرد و قرمز بازیکنان را اصلاح کند اما خیلی علاقمند به ورود به مسایل داوری نیست و معتقد است اگر یک بار این کار را انجام داد در فوتبال ایران بدعت خواهد شد.
با این حال گذشت از خطای شدید محسن بنگر روی محمد ایران پوریان که ممکن بود سلامت این بازیکن را به خطر بیاندازد برای کمیته انضباطی ممکن نیست به خصوص که داور بازی اذعان کرده در دادن کارت زرد به محسن بنگر اشتباه کرده و باید او را با کارت قرمز جریمه می کرده است.
جلسه ای به همین منظور در کمیته انضباطی برگزار می شود تا خطای خشن محسن بنگر مورد ارزیابی قرار گیرد. از آنجایی که کارت زردی که محسن بنگر در این بازی دریافت کرد منجر به محرومیت وی از بازی بعدی پرسپولیس شد و هم چنین عذرخواهی این بازیکن از محمد ایران پوریان و اشاره به اینکه بعد از تماشای فیلم بازی از کرده خود پشیمان شده است شاید منجر به این شود کمیته انضباطی به جریمه نقدی مدافع و کاپیتان تیم پرسپولیس اکتفاء کند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
خطای نکونام بر روی بنگر/ دربی 75