علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۶۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان عملیاتی شد


به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان در سخنانی اظهار داشت: جلسه ستاد تسهیل یکی از مراکز تصمیم گیری بوده که می تواند رفع موانع تولید در آن بررسی شود.

وی با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان عنوان کرد: همه دستگاههای اجرایی استان ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرحها و پروژه های دستگاههای اجرایی استان در این ستاد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند عنوان کرد: بر اساس مصوبات تصویب شده برای آنها طی مدت زمان مشخصی دستگاهها با همکاری بانکها اقدام به رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان می کنند.

بازوند با بیان اینکه ۶۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل لرستان عملیاتی شده اند گفت: اگر دستگاهی یا بانکی اعلام کند که نمی تواند مشکل واحدی را رفع کند این موضوع را باید به صورت کتبی به ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان ارائه کند.

وی بیان داشت: ما این درخواست کتبی را به تهران ارسال می کنیم و در نهایت تصمیم گیری لازم در این رابطه صورت می گیرد.


ویدیو مرتبط :
تسهیل در تعیین تکلیف بدهی ارزی واحدهای صنعتی