سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حقوق نظامیان در جنگ و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توقیف نمی‌شود


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان طرح الحاق یک بند به ماده 524 قانون آیین دادرسی مدنی را بررسی کردند.

وکلای ملت پس از بحث و تبادل نظر کلیات و جزئیات این طرح را به تصویب رساندند که طبق آن تبصره دو ماده 96 قانون اجرای احکام مدنی مصوب 1356/8/1 به شرح زیر اصلاح می‌شود:

حقوق و مزایای نظامیانی که در جنگ هستند و مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی توقیف نمی‌شود.

به گزارش فارس، ماده 96 قانون اجرای احکام مدنی صراحت دارد که از حقوق و مزایای کارکنان سازمان‌ها و موسسات دولتی یا وابسته به دولت و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها و بانک‌ها و شرکت‌ها و بنگاه‌های خصوصی و نظائر آن در صورتی که دارای زن یا فرزند باشند ربع و ثلث توقیف می‌شود.

تبصره 1- توقیف و کسر یک چهارم حقوق بازنشستگی یا وظیفه افراد موضوع این ماده جایز است مشروط بر اینکه دیون مربوط به شخص بازنشسته یا وظیفه بگیر باشد.

تبصره 2- حقوق و مزایای نظامیانی که در جنگ هستند توقیف نمی‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CPST4G


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد