سوتی شرعی در قسمت 26 سریال شهرزاد!


یك گاف آشكار شرعی در قسمت 26 سریال شهرزاد این روزها در فضای مجازی پخش و منتشر شده است.

گاف شرعی سریال شهرزاد

یك گاف آشكار شرعی در قسمت 26 سریال شهرزاد نشان داد این مجموعه در روزهای پایانی فصل اول هم دچار ضعف داستان شده و هم با بی توجهی گروه نویسنده تعداد گاف‌های آن افزوده شده است.

در قسمت‌های قبلی سریال شهرزاد، بینندگان بیشتر روی گاف‌های عادی مانند لباس یقه اسكی پوشیدن شهرزاد در مرداد ماه سال 32 كه اوج گرما است و اینكه چرا بازیگر زن این سریال در دهه 30 كیف چرم مارك خارجی مدل سال جدید را دارد، مطرح می كردند و كمتر پیش می آمد سوتی های این سریال از این موارد بیشتر شود. ولی در قسمت 26 یعنی دو قسمت باقی مانده به پایان سریال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، یك گاف اساسی در شهرزاد دیده شد.

بحث شرعی محرمیت میان داماد و مادر زن كه محرمیتی ابدی به شمار می رود و از نظر شرع حتی بعد از جاری شدن صیغه طلاق میان زن و شوهر محرمیت عروس به پدر شوهر و محرمیت داماد به مادر همسرش تا ابد باقی می ماند. این درحالی است كه وقتی قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  می خواهد دستش را ببوسد، مانع این كار می‌شود و خطاب به داماد سابقش می گوید، «آقا قباد این چه كاریه محرمی گفتند نامحرمی گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت دیگر به سریال شهرزاد در میانه‌های كار و شایعاتی درباره اختلاف میان تیم سازنده این سریال باعث شده تا در قسمت‌های انتهایی این مجموعه نمایشی، شاهد افت داستان باشیم.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemapress.ir


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان قسمت 3 سریال شهرزاد 3 | قسمت سوم فصل سوم شهرزاد