ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تساوی استقلال و ملوان و ضربه دیدنی نوری در پایان نیمه اول


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم استقلال و ملوان از ساعت 14 و 25 دقیقه امروز در دیداری دوستانه در کمپ زنده حجازی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که باد شدیدی در کمپ مرحوم حجازی می‌وزید و البته شاگردان حمید استیلی برتری نسبی نسبت به استقلال داشتند. در همان دقایق ابتدایی بازی مهاجم ملوان از دو قدمی دروازه طالب‌لو توپ را به بیرون فرستاد. در دقیقه 30 مسابقه پژمان نوری از روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی زیبا توپ را راهی دروازه آبی‌پوشان کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت. استقلالی‌ها در این مسابقه با پیراهن آبی و ملوانی‌ها با پیراهن یک دست سفید به زمین رفتند.

*سیدمهدی رحمتی امروز زیر نظر حسین ترابپور تمرین کرد و بعد از چندین روز غیبت در تمرین آبی‌پوشان کار با توپ را انجام داد.

*منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال در جریان بازی دوستانه امروز غایب بود، ظاهراً یکی از نزدیکان پورحیدری به رحمت خدا رفته و وی درگیر حضور در مراسم آن مرحوم بود.

*فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال که او هم به دلیل کسالت در چند نوبت در تمرینات استقلال غایب بود امروز با لباس شخصی به کمپ زنده‌یاد حجازی آمد و تماشاگر مسابقه شد.

* یک کودک خردسال امروز به همراه پدر و مادر خود به کمپ زنده یاد حجازی آمد و با صدای بلند از رحمتی می‌خواست که به سمت او برود. جالب اینجا بود که این کودک علیه کی‌روش شعار می‌داد تا به نوعی از دروازه‌بان استقلال حمایت کند که سنگربان آبی‌پوشان برای وی دست تکان می‌داد.

*در دقایق پایانی بازی آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، پروپیچ و تعدادی از بازیکنان امید استقلال بدن‌های خود را گرم کردند تا برای نیمه دوم آماده شوند. 

*هنگامی که تیم ملی ایران موفق شد اولین گل را به ترکمنستان بزند صدای تماشاگران حاضر در ورزشگاه به کمپ زنده‌یاد حجازی رسید.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
پایان بازی دیدنی استقلال ملوان و شروع جشن