سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه ویندوز ۷ و ۸.۱ را به ۱۰ به روزرسانی کنیم؟


آی تی آموزی/ چگونه ویندوز ۷ و ۸.۱ را به ۱۰ به روزرسانی کنیم؟

همانطور که در جریان هستید، شرکت مایکروسافت به تازگی یک نسخه ی جدید از ویندوز خود را در دسترس کاربران قرار داده و هم اکنون میتوانید این نسخه که ویندوز ۱۰ نام گرفته را آپدیت کنید.

زوم تک/ همانطور که در جریان هستید، شرکت مایکروسافت به تازگی یک نسخه ی جدید از ویندوز خود را در دسترس کاربران قرار داده و هم اکنون میتوانید این نسخه که ویندوز ۱۰ نام گرفته را آپدیت کنید.

از نظر منتقدان ، این آپدیت ویندوز ، بزرگترین آپدیت در تاریخ مایکروسافت بوده است چرا که برخی از قابلیت های اضافه شده به آن با هیچ ورژن دیگر مطابقت ندارد. گذشته از قابلیت ها ، مایکروسافت این به روز رسانی را برای تمام دستگاه های وابسته به ویندوز انجام داده است این بدان معنی است که همراه با کامپیوتر ها و لپتاپ ها محصولات دیگر که از ویندوز استفاده میکنند اپدیت میشود. از جمله این دستگاه میتوان به کنسول بازی مایکروسافت ، ایکس باکس وان نامبرد و همچنین تمامی گوشی های مبتنی بر ویندوز یعنی از گوشی های پایین رده تا پرچمدار ها .

خب ، همانطور که با ویندوز ۱۰ آشنا شدید ، گفتنی است که شما هم اکنون میتوانید آن را برای سیستم خود دریافت کنید . همین حالا ! برای اینکار ، باید سیستم عامل شما آخرین نسخه موجود از خودش باشد ، یعنی اگر ۸.۱ دارید در آخرین آپدیت و اگر هم ۷ برروی سیستمتان نصب است در آخرین ورژن.اما اگر سیستمان به روز شده نیست نگران چیزی نباشید . چرا که در همینجا و با همین روش میتوانید آن را به روز کنید. خب با ما باشید.

برای شروع به روز رسانی شما مثل همیشه باید وارد کنترل پنل سیستم خود شوید. برای دسترسی به کنترل پنل در ویندوز ۷ میتوانید با مراجعه به منو کامپیوتر و برای ۸.۱ میتوانید آن را در نوار سمت راست مای کامپیوتر بیابید . پس از ورود به کنترل پنل ىر بخش جستجو یا سرچ آن عبارت ” Windows update ” را وارد کنید . شما میتوانید با کپی کردن این مطلب ، آن را در بخش سرچ جای گذاری کنید. بخش سرچ کنترل پنل را در عکس زیر مشاهده کنید.

چگونه ویندوز 7 و 8.1 را به 10 آپدیت کنیم؟پس از اینکه عبارت را وارد کردید ، دکمه ی اینتر را فشار دهید. حال در لیستی که یافت شده است ، وارد اولین گزینه که بخش Windows update کامپیوتر شماست شوید . در این قسمت دکمه ای قرار داده شده با عبارت check for update بر روی این گزینه کلیک کنید . پس از گذشت مدتی ، برای شما لیستی دریافت میشود که حاوی آپدیت ویندوز شماست ، در زیر آن مقدار حجم آن هم ذکر شده است.

و در آخر اگر صفحه ای که برای شما لود شد ، با تصویر بالا یکی بود ، این بدان معناست که شما آپدیت رسمی ویندوز ۱۰ را از مایکروسافت دریافت کرده اید ، ما اگر صفحه لود شده حاوی آپدیت دیگری بود ، شما میتوانید با انجام آن آپدیت به آخرین نسخه ی ویندوز فعلی خود دست یابید.

پس از کیلیک بر روی دکمه ی اینستال ، فایل های لازم دریافت میشود و سیستم خود به خود بوت میشود ، بعد از اینکه سیستم بالا آمد ، نسخه ی جدید بر روی آن نصب است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
۱۰ دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰: مولتی تسکینگ