سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دنبال فیلتر کردن تلگرام نیستیم/ برای مقابله با تلگرام باید شبکه‌های داخلی را تقویت کنیم


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ابوالحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، در مورد فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، گفت: معتقد نیستم که همه شبکه‌ها باید فیلتر شود.

وی ادامه داد: در مورد وایبر دیدیم که مردم به تلگرام کوچ کردند و اکنون اگر تلگرام هم فیلتر شود، مردم به‌علت نیازهایی که دارند به شبکه دیگری می‌روند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد: شبکه‌های اجتماعی خارجی علاوه‌ بر ذائقه‌شناسی که انجام می‌دهند، به فعالیت‌های اقتصادی ما جهت می‌دهند و دشمن می‌تواند اقتصاد ما را از این طریق تحت‌تأثیر قرار دهد، به همین علت باید شبکه‌های داخلی را گسترش دهیم و از آنها حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: البته نباید تمام آن سخت‌گیری‌هایی که نمی‌توانیم در شبکه‌های اجتماعی خارجی داشته باشیم، بر شبکه‌های داخلی اعمال کنیم.

فیروزآبادی با تأکید بر اینکه در تلگرام محتواهای غیراخلاقی نیز وجود دارد، گفت: امیدواریم که بتوانیم با اجرای فیلترینگ هوشمند، جلوی این محتواها را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی داخلی ما باید آپشن‌های زیادی داشته باشند تا مردم از آنها استقبال کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XF4VZL


ویدیو مرتبط :
تبلیغات در تلگرام - تلگرام فیلتر 2بدون نیاز به خط مجازی