سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واگذاری فک مدرک تحصیلی دانش آموختگان به انجمن صنفی دفاتر کاریابی غیر دولتی


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد غریوی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای واگذاری و برون سپاری فک مدرک تحصیلی دانش آموختگان اظهار کرد: اداره کل تعاون استان زنجان در راستای رسیدن به جایگاه تعاون در اقتصاد که سهم 25 درصدی تعاون از اقتصاد است، اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر ضرورت واگذاری اعمال تصدی‌گری قابل واگذاری دولتی به بخش خصوصی و تعاونی اضافه کرد: این امر به منظور کوچک کردن حجم دولت و شتاب بخشیدن به خدمات‌دهی مطلوب و شایسته و سریع به مردم صورت می‌گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه انجمن صنفی کاریابی‌های غیر دولتی استان به عنوان بازویی توانمند برای این قبیل واگذاری‌ها محسوب می‌شوند، بیان کرد: به لحاظ آشنایی اغلب مدیران کاریابی‌های غیر دولتی و مسئولان انجمن صنفی کاریابی‌های غیر دولتی می‌توان با اطمینان خاطر بیشتر از اینکه امورات تصدی‌گری واگذار شده بهتر از وضعیت موجود انجام خواهد گرفت، امورات تصدی‌گری را به انجمن‌های کاریابی‌های غیر دولتی واگذار کرد.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری جلسه با حضور متخصصان این امر افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکارهای واگذاری فک مدرک تحصیلی دانش آموختگان رایگان دانشگاهی به انجمن صنفی دفاتر کاریابی غیر دولتی  است.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه پیش‌نویس تفاهم‌نامه واگذاری فک مدرک تحصیلی دانش آموختگان رایگان دانشگاهی برای انعقاد بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و انجمن صنفی کاریابی‌های غیر دولتی و دولتی استان، آماده و به امضای طرفین تفاهم‌نامه رسیده و عملیاتی شد.

انتهای پیام/73005/س20/ژ1001


ویدیو مرتبط :
گزارش تصویری عملکرد انجمن دانش آموختگان ارسنجان