سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امداد رسانی هلال احمر ایلام به 102 مسافر گرفتار در برف و سرما


محمد سلیمانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این افراد در جاده های ارتباطی این استان به علت برف و یخبندان نیازمند امداد بودند که خدمات لازم به آنها ارائه شد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت هفت مسافر نیز به اسکان نیاز داشتند که توسط امدادگران این جمعیت کار اسکان آنها در پایگاه های بین راهی انجام گرفت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام همچنین در خصوص امدادرسانی این جمعیت به زائران اربعین حسینی گفت: از 30 آبان تا نیمه آذر در مجموع بیش از 71هزار زائر در مهران و ایلام توسط این جعیت اسکان داده شدند.
سلیمانی تاکید کرد: در مجموع 46 حادثه رانندگی در این مدت در جاده های ارتباطی استان ایلام رخ داد که در این حوادث خدمات امدادی و درمانی به 16 نفر بصورت سرپایی ارائه شد و 50 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
در 48 ساعت گذشته بارش برف، کاهش محسوس دما و یخبندان بیشتر مناطق استان ایلام را در بر گرفت.
7171/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تکواندوکاران هلال احمر ایلام