فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ادامه تصویربرداری «زعفرانی» در باغ همایون/ سریال به قسمت‌های پایانی رسید


«ایرج محمدی» تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر در لوکیش باغ همایون واقع در فرحزاد مشغول ضبط چهار قسمت پایانی هستیم.

وی دامه داد:تاکنون ده قسمت از این سریال را ضبط کردیم و در حال حاضر مشغول رج زدن چهار قسمت‌ پایانی هستیم. در لوکیشن باغ همایون اغلب بازیگران اصلی از جمله مهران احمدی که صاحب این باغ هست، حضور دارند.

این تهیه کننده با اشاره به روزهای پایانی ضبط سریال «زعفرانی» گفت:‌طبق برنامه ریزی‌هایمان قرار است تا 10 فروردین ماه مشغول به کار باشیم.

محمدی افزود:در آینده‌ای نزدیک قرار است بازیگر جدیدی به گروه بازیگرانمان اضافه شود.

وی در پایان بیان داشت: تاکنون حدود 6 قسمت ابتدایی سریال «زعفرانی» تدوین و صداگذاری شده است و خواننده تیتراژ نیز هنوز قطعی نشده است.

به گزارش فارس، تاکنون بازیگرانی چون ستاره اسکندری در نقش نسرین، نرگس محمدی(مینا)، حدیث میرامینی(شکوفه، عروس خانواده)، حسام محمودی(پسر ناصر و نسرین)، شیدا خلیق(مریم دختر خانواده)، سیدمهرداد ضیایی،مهران احمدی،هادی کاظمی، مقابل دوربین زعفرانی قرار گرفته‌اند.

در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است که: 99 درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یک دشمن...

سریال «زعفرانی» به تهیه کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی حامد محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سعید جلالی برای ایام نوروز شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیتراژ پایانی سریال بی قرار با صدای همایون مولایی