ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران‌پوریان: تونی گفت به دلیل بیماری همسرش نمی‌تواند در ایران بماند


محمد ایران‌پوریان در خصوص تصمیم تونی برای جدایی از تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: همه بچه‌ها این مربی را دوست داشتند، چرا که او زحمات زیادی برای ما کشید. جدا از مسائل فنی او یک معلم اخلاق بود و در قلب همه ما جا دارد.

وی افزود: تونی در تمرین روز گذشته قبل از اینکه با بازیکنان جلسه بگذارد با من صحبت کرد. او به من گفت که به خاطر بیماری همسرش نمی‌تواند در تراکتورسازی بماند. البته یکسری اتفاقات دست به دست هم داد تا چنین شرایطی به وجود بیاید. من برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

ایران‌پوریان در پاسخ به این سؤال که «آیا اولیویرا در تبریز بیش از حد تحت فشار قرار داشت؟»، گفت: امسال خیلی روی تیم ما فشار بود و بازیکنان و همچنین سرمربی باید این فشار را تحمل می‌کردند. تراکتورسازی امسال آرامش نداشت و همین موضوع باعث شد خوب نتیجه نگیریم. خیلی مسائل دست به دست هم داد تا چنین وضعیتی ایجاد شود.

کاپیتان تراکتوسازی راجع به احتمال حضور رسول خطیبی یا امیر قلعه‌نویی در این تیم گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود تراکتورسازی باشد. قطعاً هر فردی جانشین اولیویرا شود، بازیکنان مطیع او خواهند بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
4تایی شدن استقلال توسط فجر:گل ایران پوریان