سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسئولیت اپ‌استور اپل از این پس بر عهده فیل شیلر خواهد بود


مسئولیت اپ‌استور اپل از این پس بر عهده فیل شیلر خواهد بود

رئیس بخش بازاریابی اپل، یعنی فیل شیلر زین پس همچنین مسئولیت نظارت بر فروشگاه اپ‌استور برای تمامی پلتفرم‌ها این شرکت را بر عهده خواهد داشت. بدین ترتیب فیل شیلر علاوه بر مسئولیت اصلی خود، بر استراتژی گسترش اکوسیستم مشتریان این شرکت در هنگام استفاده از آیفون، آی‌پد، مک‌بوک، اپل‌واچ و اپل تی‌دی نیز متمرکز خواهد شد.

فارنت/ رئیس بخش بازاریابی اپل، یعنی فیل شیلر زین پس همچنین مسئولیت نظارت بر فروشگاه اپ‌استور برای تمامی پلتفرم‌ها این شرکت را بر عهده خواهد داشت. بدین ترتیب فیل شیلر علاوه بر مسئولیت اصلی خود، بر استراتژی گسترش اکوسیستم مشتریان این شرکت در هنگام استفاده از آیفون، آی‌پد، مک‌بوک، اپل‌واچ و اپل تی‌دی نیز متمرکز خواهد شد.

مدیرعامل کوپرتینوها به تازگی در یک مصاحبه مطبوعاتی از محول کردن مسئولیت‌های جدید به فیل شیلر سخن به میان آورد و تصریح کرد که وی زین پس بر گسترش اکوسیستم این شرکت با نظارت بر محتویات عرضه شده در فروشگاه اپ‌استور متمرکز خواهد شد. در این راستا شیلر بایستی سایر پلتفرم‌های اپل را همچون iOS کاربردی کرده و آن‌ها را به بازار کسب و کار معرفی کند.

این مسئولیت تا پیش از این بر عهده ادی کیو نایب رییس ارشد بخش خدمات و نرم‌افزار اینترنت در شرکت اپل بوده است. ادی کیو سابقه فعالیت ۲۳ ساله در اپل دارد و در خلق خدماتی چون فروشگاه برخط اپل در ۱۹۹۸، آی‌تیونزاستور در ۲۰۰۳ و اپ استور در ۲۰۰۸ نقش اساسی داشت. پس از تغییرات مدیریتی در شرکت اپل در سال ۲۰۱۲، کیو عهده‌دار بخش‌های دستیار صوتی سیری و نقشه اپل نیز شد؛ هرچند که در سال‌های اخیر نیز به عنوان یک رابط ارشد میان اپل و توسعه‌دهندگان این شرکت نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

به گفته مدیرعامل اپل، هم‌اکنون 11 میلیون توسعه دهنده برای پلتفرم‌های این شرکت برنامه تولید می‌کنند که آمار تحسین‌برانگیز است. البته این نکته را نبایستی از یاد برد که حجم وسیعی از این افراد به دلیل برخی سخت‌گیری‌های بی‌مورد اپل ترجیح می‌دهند بیشتر از پتانسیل درآمدزایی بالای محصولات همچون آیفون و آی‌پد استفاده کرده و صرفاً برنامه‌های خود را برای این محصولات به‌روز کنند.

هرچند انتظار نمی‌رود با جایگزین کردن شیلر شاهد تغییرات فوری در این روند اپ‌استور با توجه به آنکه شیوه دانلود اصلی کاربران تغییر کرده باشیم، با این حال وی بدون شک راه سختی در ترغیب کردن توسعه‌دهندگان به منظور تولید برنامه‌هایی با توجه به قابلیت‌های محصولات جدید این شرکت همچون آی‌پد پرو، نسل دوم اپل‌واچ و اپل تی‌وی در پیش دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اپل اپ های روی اپ استور