سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب در خمین گلباران شد


همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران، زنگ انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران ارشد استان مرکزی و مردم نواخته و مراسم گلباران بیت تاریخی امام راحل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، به مناسبت بزرگداشت سالروز 12 بهمن ماه مصادف با ورود امام خمینی(ره) به ایران مسئولین استانی و مردم در بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی گرد هم آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مردم و مسئولین ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با درایت رهبر کبیر انقلاب و به پشتوانه دین اسلام به وقوع پیوست.

آیت الله دری نجف­ آبادی بیان کرد: آرمان­های امام خمینی(ره) سبب آسایش و امنیت امروز جامعه است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب در حقیقت زنده نگاه داشتن آرمان­ هایی است که پشتوانه این ملت بوده و هست.

وی افزود: دشمنان انواع توطئه­ ها را به کار بردند که انقلاب ما را در هم شکنند، اما به برکت رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و نیز مقام معظم رهبری در کنار درک بالای مردم نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و انقلاب اسلامی 37 سال است که به حیات خود ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی مردم ما با اتکا به اراده خود و در سایه رهنمودهای رهبری به دستاوردهای قابل توجهی در همه حوزه‌ها رسیده ­اند و در بسیاری از زمینه­ ها شاهد خودکفایی هستیم که دستیابی به این مهم با وابستگی به قدرت­ های زورگو و منفعت‌طلب امکان­پذیر نبود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم 37 کبوتر به نشانه 37مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پرواز درآمدند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نماهنگ فرزندان روح الله تقدیم به بنیانگذار کبیر انقلاب