سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پروفسور سمیعی: روسای دانشگاه‌ها مهمترین نقش را در پیشرفت عملی کشور دارند


پروفسور سمیعی: روسای دانشگاه‌ها مهمترین نقش را در پیشرفت عملی کشور دارندتسنیم/ پروفسور سمیعی گفت: روسای دانشگاه‌ها مهمترین نقش را در پیشرفت عملی کشور دارند و برای پیشرفت علم و دانش باید روسای دانشگاه‌ها بیش از دیگران به فکر باشند.

پروفسور مجید سمیعی عصر امروز در پنجمین سمپوزیوم کنگره مغز و اعصاب دنیا در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران خطاب به میهمانان این همایش اظهار داشت: شما بزرگترین پزشکان مغز و اعصاب دنیا و باعث افتخار جهانیان هستید.
وی خاطرنشان کرد: از دکتر قالیباف که یکی از بانیان مغز و اعصاب ایران است کمال تشکر را دارم؛ مرکز مغز و اعصاب کشور تا نسل‌های آینده پایدار خواهد بود و در کشور تا سالیان سال باقی خواهد ماند.
پروفسور سمیعی یادآور شد: روسای دانشگاه‌ها مهمترین نقش را در پیشرفت عملی کشور دارند و برای پیشرفت علم و دانش باید روسای دانشگاه‌ها بیش از دیگران به فکر علم و دانش در سطح کشور باشند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پیشرفت مغز و اعصاب در سطح دنیا، هیئت فدراسیون مغز و اعصاب است که امروز در این کنگره حضور دارند و من از آنها کمال تشکر را دارم.
پروفسور سمیعی از مسئولان کشور برای برگزاری این همایش قدردانی کرد و گفت: امروز قرار است بهترین و علمی‌ترین بحث‌ها در این کنگره صورت پذیرد و می‌تواند در سطح جهانی آموزنده و مثمرثمر باشد.
وی در پایان سخنانش از حضور خانواده خود نیز تشکر و خاطرنشان کرد:‌ امروز همه شما شاهد میهمانوازی فوق‌العاده و بسیار عالی ایرانیان هستید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
پروفسور سمیعی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد