ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرواز آبی‌ها به فینال با «شهباز»/ قلعه تراکتورسازی با سربازهایش فرو ریخت


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان استقلال بود که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم حریف ذوب‌آهن در فینال شود. آگوستو سزار گل میزبان را در دقیقه 49 به ثمر رساند و سجاد شهباززاده در دقایق 28 و 52 برای آبی‌پوشان گلزنی کرد.

امیر قلعه‌نویی در این دیدار محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار و سعید آقایی را از ابتدا به میدان فرستاد.

استقلال هم در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و فرشید اسماعیلی وارد میدان شد.

نیمه اولدقیقه 19: خسرو حیدری ارسالی خوب را روی دروازه تراکتورسازی داشت که جابر انصاری این ارسال را با ضربه سر به سمت دروازه محمدرضا اخباری زد که توپ او به دستان این دروازه‌بان راه پیدا کرد.

دقیقه 21: بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه موقعیت بسیار خوبی پیدا کردند که در شلوغی محوطه جریمه ضربه آرامی به سمت دروازه روانه شد و رحمتی توانست توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 23: کرنری که نصیب تراکتورسازان شده بود با ارسال خوبی روی دروازه همراه شد، اما ضربه سر خالد شفیعی به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال حیدری روی دروازه با ضربه ناقص قیچی برگردان حنیف عمران‌زاده همراه بود. توپ مدافع پیش کشیده استقلال به سجاد شهباززاده رسید و این مهاجم فرصت طلب توپ را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

دقیقه 32: امید ابراهیمی برای زدن توپی که در میانه میدان بود به هوا پرید. شجاع خلیل‌زاده مقابل این بازیکن قرار داشت که به دلیل جراحت روی صورتش زیر ابراهیمی را خالی کرد تا هافبک استقلال به شدت به زمین بخورد. این اتفاق بازی را به جنجال کشید و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت حسین زرگر، داور این بازی خلیل‌زاده و رحمتی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد. این موقعیت با ارسالی روی دروازه همراه بود که ضربه خالد شفیعی را مهدی رحمتی در دهانه دروازه دفع کرد. توپ برگشتی در شلوغی محوطه جریمه استقلال دور شد و بازیکنان تراکتورسازی هم نتوانستند استفاده‌ای از آن ببرند.

دقیقه 43: تراکتورسازان بار دیگر از همان منطقه قبلی صاحب ضربه ایستگاهی شدند. این بار برنامه تغییر کرد که سروش رفیعی پاس کوتاه به سعید آقایی زد تا این بازیکن شوتزنی کند، اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: فرشید اسماعیلی شوتی ناگهانی را روانه دروازه تراکتورسازی کرد که توپ او نیز با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

نیمه دومدقیقه 47: محمد ایران‌پوریان پشت خط دفاعی استقلال پاس خوبی را برای سزار ارسال کرد تا این بازیکن برزیلی با مهدی رحمتی تک به تک شود، اما ضربه وی دقت لازم را نداشت و توسط رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه 49: ارسالی که روی دروازه استقلال شده بود، با ضربه سر خالد شفیعی همراه شد و در نهایت توپ به سزار رسید تا این بازیکن دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 52: بختیار رحمانی توپی که در اختیار داشت را با اشتباهی بسیار بد از دست داد و پس از آن نیز سعید آقایی در دفع توپ اشتباه کرد تا اشتباه این دو بازیکن تبدیل به موقعیت گلی برای سجاد شهباززاده شود. این مهاجم هم توانست گل دوم خودش و استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 53: تراکتورسازان پس از دریافت گل دوم موقعیت خوبی در محوطه جریمه استقلال به دست آوردند که آگوستو سزار نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

دقیقه 54: محسن کریمی به جای فرشید اسماعیلی در ترکیب استقلال قرار گرفت.

دقیقه 55: خسرو حیدری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 58: ارسال سروش رفیعی به دهانه دروازه استقلال می‌توانست به گل تراکتورسازی تبدیل شود، اما کاردوسو به توپ نرسید تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 59: سامان نریمان‌جهان در ترکیب تراکتورسازی جای سروش رفیعی را گرفت.

دقیقه 70: علی حمودی به جای شاهین ثاقبی وارد زمین شد و در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت.

دقیقه 83: خسرو حیدری از ترکیب استقلال خارج شد و علی رمضانی به میدان رفت.

دقیقه 85: سجاد شهباززاده پاس خوبی را به جابر انصاری داد که ضربه این بازیکن را اخباری به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 86: فردین عابدینی آخرین تعویضی تراکتورسازی بود و جای محمد ایرانپوریان به بازی آمد.

دقیقه 86: ارسال نریمان‌جهان روی دروازه استقلال رحمانی را در موقعیت خوبی قرار داد، اما بختیار نتوانست به توپ ضربه بزند و رحمتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 3+90: سینا عشوری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 4+90: شجاع خلیل‌زاده با خطای شدیدی که روی جابر انصاری انجام داد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. انصاری پس از این خطا جای خود را به محمدرضا خرسندنیا داد.

دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال قرار است در تاریخ 3 خردادماه 95 در خرمشهر برگزار شود. البته در صورتی که ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا از گروهش صعود کند، زمان این بازی تغییر خواهد کرد و حتی امکان برگزاری بازی در اردیبهشت‌ماه سال آینده وجود دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
این قلعه،فرو ریخت......................!