ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اتفاقاتی داخل زمین افتاد که تعجب‌برانگیز بود/ باید احترام مربیان و داوران دوطرفه باشد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد کسایی‌پور پس از شکست 72 بر 65 شهرداری اراک مقابل شیمیدر اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را مقابل حریف انجام دادیم اما متاسفانه در کوارتر سوم  مسابقه بازی از دستمان خارج شد و دفاع خوبی نداشتیم. این بازیکنان شیمیدر هم به واسطه دفاع بد ما شوت‌های خوبی زدند. آنها در این بازی شاید نسبت به دو مسابقه قبلی این شرایط را نداشتند.

وی در مورد اینکه اعتراض‌هایی به داوری وجود داشت، گفت: من مربی نیستم که اعتراض کنم. فقط با داوران صحبت می‌‌کردم. همیشه بعد از صحبت ما کلمه چشم را می‌گوید اما اتفاقاتی می‌افتد که تعجب‌برانگیز است. بازیکنان شیمیدر اعتراض زیادی به داوری داشتند ما باید اجازه داشته باشیم که بتوانیم با داوران صحبت کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک ادامه داد: اتفاقاتی در بازی افتاد که کاملا واضح بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق از چشم داوران دور ماند. آنها باید تلاش بیشتری انجام دهند.

کسایی‌پور در مورد اینکه شما شوت‌های زیادی را از دست دادید گفت: ما تیم شوت زنی داریم و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم اما برخی مواقع شرایطی در بازی ایجاد می‌شود که بازیکنان بزرگ هم توپشان وارد سبد نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به همکاری مربیان با داوران و بالعکس عنوان کرد: مهم است که این همکاری وجود داشته باشد اما اگر قرار باشد ما مربیان سعی کنیم که این احترام به وجود بیاید طرف مقابل این کار را انجام ندهد دلخور می‌شویم.

انتهای پیام/ک

 


ویدیو مرتبط :
اتفاقاتی که تا 2050 در دنیا اتفاق خواهد افتاد