سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم آموزشی باید در خدمت آموزش بهتر دانش‌آموزان قرار بگیرد


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد که در سینما فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه‌های جدید آموزش و پرورش که مبتنی بر سند تحول و برنامه درسی ملی است استفاده از رسانه‌های مختلف برای یادگیری و یاددهی مدنظر است و فضاهای جدید مثل کتابخانه، پارک و موزه را امتحان می‌کنیم همچنین در برنامه درسی‌،‌فیلم آموزشی مدنظر است.

وی افزود: فیلم آموزشی را امری تزئینی نمی‌دانیم بلکه فیلم می‌تواند در کلاس درس در خدمت آموزش بهتر دانش‌آموزان قرار بگیرد. اگرچه جشنواره فیلم رشد به منظور شناسایی و معرفی استعدادها برگزار می‌شود، چند سالی است که جشنواره فیلم رشد علاوه بر این هدف مهم فیلم را به داخل کلاس‌ها می‌برد و آن را در دسترس مخاطبان اصلی یعنی دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

محمدیان گفت: هنوز اقتصاد فیلم آموزشی به خوبی کار نمی‌کندو اقبال به سمت فیلم‌های گیشه‌ای است ولی باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد. در جشنواره فیلم رشد که رویکرد ما بین‌المللی است در این جهت حرکت می‌کنیم که پیام صلح و دوستی را به جهان برسانیم. امیدواریم روزی برسد که نه تنها کودکان ایرانی که هیچ کودکی در سراسر جهان از خدمات آموزش و پرورش باکیفیت محروم نباشد و این ممکن نیست مگر در سایه صلح و دوستی.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نمونه سوالات ضمن خدمت بررسی مسایل و مشکلات تربیتی دانش آموزان