سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هیچ عضو حزب‌الله در اردن بازداشت نشده است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه لبنانی و اردنی شایعه برخی رسانه‌ها مبنی بر بازداشت سه حزب الله در «امان» را تکذیب کردند.

وبگاه خبری «البوابه» امروز دوشنبه گزارش کرد، شایعه برخی رسانه‌های ضد مقاومت مبنی بر بازداشت سه عضو حزب الله در اردن به اتهام تلاش برای قاچاق سلاح به فلسطین را رد کرده و تاکید کردند که هیچ کدام از اعضای مقاومت اسلامی در اردن بازداشت نشده‌اند.

برخی رسانه‌‌ها مدعی شده بودند که دو ماه گذشته سه تن از اعضای حزب الله قصد داشتند برای انتفاضه فلسطین از اردن سلاح قاچاق کنند و در پی بازداشت آنها، «عبدالله دوم» شاه اردن نیز میانجیگری به منظور آزاد کردن بازداشت شدگان را نپذیرفت.

بر اساس این گزارش، منابع حزب الله و اردن شایعه فوق را تکذیب کردند.

این گزارش حاکی است که چهار نفر در پرونده تلاش برای قاچاق سلاح برای انتفاضه فلسطین، در اردن بازداشت شده‌ و تنها دو نفر آنها تبعه لبنانی هستند که هیچ ارتباطی با حزب الله ندارند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/9WFMBN


ویدیو مرتبط :
جوان ترین عضو حزب الله