سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمک فوری برای ترخیص دختر یتیم از بیمارستان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خیریه نسیم وصال نوشت: ندا دختر ساله ایست که بدلیل وجود ۳تومور مغزی به پرشک متخصص مراجعه کرد…..

ندا دختر ۱۸ ساله یتیمی است که دریک خانواده بسیار مستضعف وضعیف زندگی می کند،اخیرا  بدلیل وجود ۳تومور مغزی به دکتر شریفی پزشک متخصص مراجعه کرد،دکتر معالج بیمارستان عرفان سعادت آباد تهران را بدلیل پیشرفته بودن امکانات معرفی کرد وتنها راه نجات این دختر را انجام عمل جراحی دراین بیمارستان اعلام کرد.

با ضمانت دکتر معالج این دختر در بیمارستان عرفان تحت عمل جراحی قرارگرفت ومبلغ هزینه درمان ایشان ۲۵میلیون تومان اعلام شده است،دکتر جراح ایشان مبلغ ۵میلیون را تخفیف داده است اما علیرغم اینکه دوروز از موعد ترخیص ایشان می گذرد بدلیل عدم توانایی درپرداخت هزینه بیمارستان این دختر کماکان دربیمارستان نگه داشته شده است.

مادر ایشان می گوید به همه جا سرزده ام از کمیته وبهزیستی گرفته تا هرجایی که لازم بود اما نتوانستم کاری بکنم این درحالیست که بیمارستا ن از روز پنجشنبه به ایشان غذا هم نمی دهند.

ازهمه مردم باسخاوت هموطن در خواست می کنیم کمکهای خود را روی هم گذاشته تا  بتوانیم این دختر را از بیمارستان خارج نماییم

شماره حسابها

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴

شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰

 شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵

شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰

شماره شبا:IR610120010000005092791585

بصورت آنلاین هم می توانید کمک کنید


ویدیو مرتبط :
ترخیص از بیمارستان پس از 47 سال