سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



توجه بیشتر به آداب و رسوم موجب انسجام خانواده می‌شود


توجه بیشتر به آداب و رسوم موجب انسجام خانواده می‌شودایسنا/ یک جامعه‌شناس گفت: توجه بیشتر به آداب و رسوم و اشاعه آن نه تنها موجب انسجام و وحدت خانواده می‌شود بلکه انسجام بیشتر جامعه را نیز در پی خواهد داشت.
امان‌الله قرایی مقدم افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان را از راه آموزش از طریق کتاب‌های درسی به ویژه کتاب‌های دوره ابتدایی می‌توان با آداب و رسوم آشنا کرد.
وی در ادامه گفت: تلویزیون به عنوان یک رسانه آموزشی و پرورشی می‌تواند نقش مهمی درآموزش آداب و رسوم، بزرگنمایی و به کار بردن آن‌ها داشته باشد.
این جامعه شناس با بیان اینکه متاسفانه به بعد ملی فرهنگ ایرانی کم توجهی شده است تاکید کرد: این کاستی باید رفع شود، بزرگداشت آداب و رسوم ملی در طول تاریخ موجب شد اعراب و حاکمان مغول از آن تاثیر بپذیرند. در واقع توجه به آداب و رسوم باعث ایجاد انسجام، وحدت و همدلی و به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی به کار برده می‌شود. در کل ما باید ایرانی بمانیم ولی از تمدن غرب عقب نمانیم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
آداب و رسوم