فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دومین فیلم پوریا آذربایجانی در روزهای پایانی/«اروند» به جلوه‌های بصری رسید+عکس‌های جدید


به گزارش خبرگزاری فارس،فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی روزهای پایانی فیلمبرداری را می گذارند. این در حالی است که بازی طناز طباطبایی و پانته آ پناهی ها در «اروند» به پایان رسیده و این روزها بازیگرانی چون سعید آقاخانی، مهرداد صدیقیان، حسین سلیمانی و کاظم سیاحی جلوی دوربین مرتضی غفوری می روند.

ضمن اینکه کار ساخت جلوه های بصری «اروند» توسط امیر سحر خیز آغاز شده و همزمان مراحل تدوین و صداگذاری فیلم هم در حال انجام است. کارن همایونفر هم به زودی ساخت موسیقی متن اروند را آغاز می کند.

 

این نخستین بار است که پوریا آذربایجانی به عنوان کارگردان و مهدی داوری در مقام تهیه کننده فیلمی با محوریت هشت سال دفاع مقدس می سازند. و برای دومین سال متوالی سعید آقاخانی در نقشی کاملا جدی و غیرکمدی مقابل دوربین قرار گرفته است.

«اروند» داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس را روایت می کند که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند و ناگهان در همراهی با یک گروه تفحص اتفاقات تازه ای در جریان سیال ذهنش وارد می شود.

 

سعیدآقاخانى،طناز طباطبایى،پانته‌آ پناهى‌ها،مهردادصدیقیان،امیدروحانى،حسین سلیمانى،کاظم سیاحى،امیرحسین قدسى،على شادمان،مالک سراج،سینا کرمى و بازیگران خردسال: سپهرادفرزامى،ستایش مرادى در فیلم سینمایی «اروند» به ایفای نقش پرداخت‌اند.

همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری «اروند» از لوگوی این فیلم که میثم میرزایی آن را طراحی کرده هم رونمایی شد.

عوامل «اروند» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پوریاآذربایجانى/ مدیرفیلمبردارى: مرتضى غفورى/ تدوین: امیر ادیب پرور/ صدابردار: محمودخرسند/ طراح صحنه و لباس: مهدى موسوى/ آهنگساز: کارن همایونفر/ طراح گریم: کامران خلج/ جلوه هاى ویژه میدانى: محمدرضاشرف الدین/ جلوه هاى ویژه کامپیوترى: امیرسحرخیز/ منشى صحنه: جمشیدخندان/ گروه کارگردانی: پانته آ حسینى /مهدى سلیمانى منصور/ سعیدروشن/ مدیرتدارکات: سهراب دادگستر/ عکس: موناسرتوه/ مدیر تبلیغات: میثم میرزایى/ روابط عمومى:محمدصادق شایسته/ مجرى طرح و مدیرتولید:پیمان جعفرى/ جانشین تهیه کننده:على باذل، مهدی معزی/ تهیه کننده:مهدی داوری.

 

http://fna.ir/UR0YVU


ویدیو مرتبط :
جلوه های بصری فیلم چ