سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مزاحمت های واتس آپی سبزی فروش محل برای زن جوان


ایران/ مردی جوان با ارسال پیام‌های غیر اخلاقی از طریق شبکه اجتماعی «واتس اپ»، دختری در شیراز را به دردسر انداخت.

سرهنگ «سیدموسی حسینی» رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: زن 30 ساله‌ای با شکایتی اعلام کرد یک ناشناس که خود را «یاسر» معرفی می‌کند با ارسال پیام‌های غیراخلاقی و درخواست دوستی از طریق نرم‌افزار «واتس اپ» باعث سلب آرامش وی و خانواده‌اش شده است.

وی اظهار کرد: این زن جوان از مأموران پلیس «فتا» درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند که مأموران نیز با تشکیل پرونده تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: مأموران با بررسی‌های تخصصی و فنی خود موفق به شناسایی این مجرم شدند و با احضار وی مشخص شد این مرد در محله‌ای که زن جوان در آنجا زندگی می‌کند، مغازه «سبزی فروشی» دارد. سرهنگ حسینی افزود: مجرم در اظهارات خود بیان کرد، روزی این زن برای خرید به مغازه وی مراجعه می‌کند که به علت خرید زیاد، متهم با دریافت شماره تلفن همراه این زن از وی می‌خواهد اجناس خریداری شده را در آخر وقت خود به در خانه وی بیاورد.

وی اضافه کرد: در ادامه متهم با به دست آوردن شماره تلفن همراه این زن متوجه می‌شود وی از شبکه اجتماعی «واتس اپ» استفاده می‌کند که در پایان با خرید یک خط تلفن همراه با مشخصات جعلی، با ایجاد مزاحمت و ارسال پیام‌های غیر اخلاقی از طریق این نرم افزار موجب سلب آرامش وی می‌شود. رئیس پلیس فتای استان فارس با بیان اینکه پلیس به صورت قاطعانه با مجرمان فضای مجازی برخورد می‌کند، گفت: شهروندان می‌بایست در استفاده از فضای مجازی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
تاثیر پذیری کودکان از مادران واتس آپی.خخخخ