سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرط عربستان برای برقراری رابطه با ایران


وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که برقراری روابط با ایران در صورتی ممکن است که این کشور از اقدامات «خصمانه» خود در منطقه دست بر دارد. مقامات سعودی بار دیگر با ادعاهای تکراری خود برای برقراری روابط با ایران به نوعی پیش شرط تعیین کردند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که برقراری روابط با ایران در صورتی ممکن است که این کشور از اقدامات «خصمانه» خود در منطقه دست بر دارد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از المیادین، مقامات سعودی بار دیگر با ادعاهای تکراری خود برای برقراری روابط با ایران به نوعی پیش شرط تعیین کردند.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی با ادعای اینکه ایران سیاست‎های «خصمانه» در منطقه اتخاذ می کند، گفت: اگر ایران به این سیاست‎های خود ادامه دهد، برقراری روابط عربستان با این کشور سخت و دشوار است.

پیش از این، «ترکی فیصل» شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در مصاحبه با شبکه بی بی سی گفته بود که اگر ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند، عربستان آماده است با ایران وارد مذاکره مستقیم شود.


ویدیو مرتبط :
تبیین رابطه ایران و یمن در جنگ با عربستان و آمریکا