ضرورت‌های تیپ خاکستری مردانه


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 10:06

ضرورت‌های تیپ خاکستری مردانه

برترین ها/ خاکستری به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ھای لباس مردانه تبدیل شده است. شاید استفاده از رنگ خاکستری در عرصه مد چندان جسورانه نباشد اما تأثیر بسزایی بر رانوی‌ھا و طراحان داشته است. (ازجمله برندھایی که بسیار از این رنگ الھام گرفته‌اند می‌توان به گیوز اند ھاوکس، دولچه و گابانا، لانوین، بوگلیولی، کلوین کلین و پرادا. در این راھنما به مھمترین مواردی اشاره می‌کنیم که در زمره ضرورت‌های داشتن یک تیپ خاکستری رنگ به شمار می‌آیند.
خاکستری رنگ موردعلاقه خیاط‌ھاست و درعین حال که رنگی کلاسیک است، بسیار انعطاف‌پذیر است . به دلیل ھمین
انعطاف‌پذیر بودن است که ھنگام انتخاب کت‌وشلوار خاکستری تنھا کافی است به سایز و رنگ آن توجه کنید.
بھترین انتخاب، رنگی است بین خاکستری تیره و روشن. اگر به دنبال کت‌وشلواری ھستید که مرغوب باشد و به دقت دوخته شده باشد، بھتر است سراغ برند آکولاد بروید. کت‌وشلوارھای آکولاد با الھام از سبک اروپایی دوخته شده‌اند و شامل شلوار دوخته شده با پارچه پورتلندی، چینوی نخی و کت دوخته شده با پارچه پورتلندی (دو دکمه، دارای یک درز در پشت) است.
در این فصل، پوشیدن چند لایه لباس مد شده است پس کت شلواری را انتخاب کنید که کمر آن باریک باشد اما بتوانید زیر آن چند لایه لباس بپوشید. پیشنھاد می‌کنیم که کت‌وشلوار خاکستری خود را یا با پیراھن کلاسیک و کراوات پشمی، یا با پلیور دارای بافت و شال بزرگ ست کنید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
206 خاکستری تیپ 2 .. فرانسوی