سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشکیل بسیج مستضعفین یکی از کارهای مهم و سرنوشت ساز امام راحل بود


به گزارش ایرنا،سرهنگ ابراهیم حسین زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:امام راحل، نیروی مقاومت بسیج را در عرصه های مختلف انقلاب به عنوان پشتوانه عظیم رهبری و دولتمردان و نیرویی تأثیر گذار در تمام برهه های انقلاب اسلامی معرفی کرد.
وی با بیان اینکه فراگیری برنامه ها برای آحاد مختلف جامعه با بهره گیری از ظرفیت پایگاه ها و کانون ها از دیگر رویکردهای ماست تصریح کرد: بهره برداری حداکثری از تمام ظرفیت های رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و سایبری، بهره برداری از ظرفیت و توانمندی نخبگان بسیج در تبیین نقش و جایگاه بسیج و استفاده از ابتکارات، نوآوری ها و خلاقیت ها در برنامه های هفته بسیج از رویکردهای ما در اجرای برنامه ها خواهد بود.
حسین زاده افزود: روز سی ام آبان ماه روز «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی»، روز یکم آذرماه «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی»، روز دوم آذرماه « خودباوری و جهاد علمی»، روز سوم آذرماه «بسیج، خانواده به سبک زندگی اسلامی»، روز چهارم آذرماه «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی» و روز پنجم آذرماه «بسیج، ایثار و جهاد و شهادت»، نام گذاری شده است.
وی در ادامه به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: میقات حلقه های صالحین درمیعادگاه نماز جمعه ،برپایی بیمارستان صحرایی ، افتتاح سالن های ورزشی صالحین ، برگزاری نشست های اخلاقی بصیرتی هیئت منتظران موعود، دیدار فرماندهان پایگاههای مقاومت با امام جمعه شهرستان برگزاری یادواره شهدا از برنامه های این هفته مبارک می باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک، همچنین برگزاری مسابقات متنوع ورزشی شامل مسابقه شتر سواری کاراته و فوتسال، اجتماع بزرگ بسیجیان در همایش شکوه اقتدار بسیج، برگزاری نشستهای بصیرتی با موضوع آسیب‎های دجالواره، امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی در پایگاهها، همایش ائمه جمعه وجماعات ، میثاق با شهداء و دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و اجرای دهها برنامه متنوع و متعدد از جمله عناوین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان امام راحل(ره) بود که فرمانده سپاه ناحیه جاسک در نشست خبری به آنها اشاره کرد.
وی، اضافه کرد: ماندگاری فرهنگ و تفکر بسیج مرهون رشادت های جوانانی است که همه هستی خود را برای دفاع از این سرزمین ایثار کردند.ک3
7199/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین