سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو عابر پیاده قربانی بی احتیاطی راننده خودروی سواری در اسفراین شدند


یک دستگاه خودرو پراید جمعه شب در برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر صفی آباد موجب مرگ موتورسوار شد که به گفته شاهدان، راننده پراید قصد گریختن از محل حادثه را داشت اما در تغییر مسیر خود به سمت پیاده رو یک عابر دیگر را نیز زیر گرفت.
سرگرد مهدی کوشککی گفت: طبق بررسی های اولیه علت حادثه بی احتیاطی راننده پراید و رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده این خودرو بوده اما علت دقیق حادثه همچنان از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.
سرگرد کوشککی گفت: خاموشی چراغ راهنمایی در این چهارراه و قصور شهرداری نیز در وقوع این حاده محتمل است.
رئیس پلیس راه اسفراین افزود: تاکنون تصادفات مشابه در چهارراه شهر صفی آباد واقع در 65 کیلومتری شرق اسفراین رخ داده است.
در حادثه ای دیگر یک دستگاه کامیونت ایسوز در مسیر بجنورد به اسفراین پس از واژگونی در آتش سوخت.
رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه درمسیر اسفراین به بجنورد حدفاصل روستاهای اسدلی و مهنان در جمعه شب رخ داد.
مرتضی حق شناس گفت: نیروهای این جمعیت با حضور در صحنه حادثه و پس از چهار مرحله عملیات اطفای حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند.
وی با بیان اینکه به علت وسعت آتش سوزی چهار نوبت کپسول های اطفای حریق شارژ شد تا آتش مهار شود افزود: نیروهای آتش نشانی پس از اطفای حریق به محل حادثه رسیدند و آتش را به طور کامل سرد کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت.
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
7189/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرگ عابر پیاده به خاطر دنده عقب رفتن و بی احتیاطی راننده وانت